divendres, d’octubre 21

Portarà mala sort? ... ¿Llevará mala suerte?

Si hi ha alguna cosa que abunda a un casament - a part de menjar- són les tradicions; - alguna cosa nova, vella, blava, deixada, el discurs del padrí, el ram de la núvia, la figureta, tallar el pastís... i així un sense fí de supersticions que s'han de complir per que ningú et retregui res.

És obvi que si parlo de tot això, és per què no crec amb cap d'aquestes. Però l'altre dia jugava a ser núvia per un dia amb la Marta (una encantadora fotògrafa i amiga), i després de tota la sessió, vaig pensar... portarà mala sort vestir-se de núvia sense estar promesa? seria com quan anaves a l'escola i un company portava ulleres, te les emprovaves i al cap d'uns mesos tu també porteves ulleres, tindrà el mateix efecte, però en comptes de casar-me farà el contrari?

De totes maneres ens ho vàrem passar genial, i jo, per si les mosques, ja tinc les meves fotos de núvia! : )

....

Si hay algo que abunda en una boda - a parte de comida y manjares- son las tradiciones; - algo viejo, algo nuevo, algo azul, algo prestado, el discurso del padrino, el ramo de la novia, la figura de los novios, cortar el pastel... y así un sinfín de supersticiones que se deben cumplir para que nadie te retraiga algun día nada.

Es obvio que si hablo de todo eso es por que no creo en ninguna de esas. Pero el otro día, jugaba a ser novia por un día con Marta (una majísima fotógrafa y amiga), y después de toda la sesión, pensé... ¿traerá mala suerte vestirse de novia si ni siquiera estar prometida? es como cuando ibas a la escuela y compañero llevaba gafas te las probabas y al cabo de unos meses te ponían gafas, ¿tendrá el mismo efecto, pero en vez de casarme hará lo contrario?

De todos modos nos lo pasamos genial, y yo, por si a caso, ya tengo mis fotos de novia! : )



0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Twitter Delicious Facebook Favorites More