dilluns, de setembre 12

A bodes m'aconvides .... En la boda me invitas



Encara recordo quan van començar a sortir, teniem 16 anys i el Joan li feia infinites perdudes al mòbil de la Goretti, i ella m'anava repetint - mira ja m'en ha fet una altra!- .... s'ha demostrat que aquelles perdudes eren realment d'amor. Per què després de 10 anys vaig tenir el plaer de estar a la seva festa.

La Boscana va ser el lloc escollit, i ja ho vaig entendre... Una petita mansió situada al mig del Pla d'Urgell, envoltada d'un jardí de gust exquisit, amb una cuina molt innovadora però sense oblidar-se de la tradició. Sense cap mena de dubte, el lloc de somni per moltes parelles.

Joan, Goretti jo només desitjo que aquestes perdudes no deixin mai de sonar entre vosaltres!


....


Todavía recuerdo cuando empezaron a salir. Teníamos 16 años y Juan le hacia infinitas perdídas al móvil de Goretti, i ella me iba repitiendo -¡mira ya ha echo otra!-. Se ha demostrado que estos toques eran realmente de amor. Por qué después de 10 años tuve el placer de estar en su fiesta.

La Boscana fue el lugar escogido, pronto lo entendí... Una pequeña mansión localizada en el corazón del Pla d'Urgell, rodeada de un jardín con un gusto exquisito, con una cocina muy innovadora pero sin descuidarse de la tradición. Sin duda, un lugar de ensueño para muchas parejas.

Joan, Goretti yo sólo deseo que estos toques no dejen nunca de sonar entre vosotros.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Twitter Delicious Facebook Favorites More